czwartek, 20 września 2012

Istoty



Wampiry


 Trupy powracające do życia po śmierci, często szukające zemsty. Istoty znane z ponurego zamczyska skrywające straszną  tajemnice...
Wiara w ich to przede wszystkim nieumarli żywiący się ludzką krwią. Formy demonów, złych duchów, nawiedzających żywych. Ich ofiary to najczęściej śpiący ludzie. Powodują koszmary, żyją snami, wysysają energię i wypijają z człowieka krew.
Tak, wampiry zostały stworzone na potrzeby walki - co prawda jako broń. Rasa jest szybsza, silniejsza, zwinniejsza, zdolna żyć setki lat.


Klany wampirów:

FINIX


- Klan słabo zorganizowany, nic nie jest w nim tam gdzie powinno, niemniej jednak pozostają oni ważnym przeciwnikiem w biegu po władzę.  Przez ponad tysiąc lat byli buntownikami w Rodzinie, ciągle kwestionując i wystawiając na próbę Tradycje. Klan ma bardzo słabą organizacje, nie mają nic ze sobą wspólnego oprócz miłości do buntu. Są żądzy krwi, zabiją każdego kto stanie im na drodze nawet z czystej przyjemności. Są nazywani zabójcami. Wyznają wiarę, która głosi, że przez wypijanie krwi starszych wampirów, przybliżają się do Kaina - pierwszego wampira. A to jak oni wierzą, zapewni im drogę do nieba.


WYZNAWCE SETA ( SETYCI )

- Klan jest bardzo znienawidzony. Wampiry z tego klanu, są fanatycznymi wyznawcami swego założyciela Seta. Setyci są potężni i podstępni, nie cofną się przed niczym, byle tylko powiększyć potęgę swego klanu. Ich  żywiołem jest ciemność, nie znoszą światła. Ich miejsce do życia jest najczęściej pod ziemią, polują nocą.


VENTRUE

- To właśnie z tego klanu pochodzi większość książąt. Są bardzo dobrze zorganizowanym klanem - członkowie są w stałym kontakcie. Ventrue podejrzewają, że ich założyciel został zabity przez jednego z klanu Finix. Choć uderza to ich dumę, zarazem dystansuje ich i chroni przed chaosem walk.


TREMER

- Są bardzo rzadkim klanem. Nie wziął się on bez powodu - członkowie parają się mroczną sztuką Taumaturgii czyli Magii Krwi. Zorganizowani są w ścisłą strukturą, zwaną Piramidą Mocy. Chodzą nawet pogłoski, że najpotężniejszy z nich urządził polowanie i zabił założyciela rodu. Inne klany nie mają zaufania do Tremere, czy to ze strachu, czy przeczuwając, iż coś jest w nie w porządku. Mają moc uzdrawiania i posyłania energii. To w jakich sposób magia. Potrafią nie żywić się krwią, lecz energią, którą wysysają podczas nocy, gdy wchodzą do cudzych snów i zamieniają  je w koszmary. 

Zakon Łowców 

- Łowcy czuwają...
Uderz głową lwa, a cię zje...
Głupiec, który nie ma pojęcia o tamtej stronie nie da sobie rady. Oni są inni. Nie boją się. Mogą spalić na stosie, wyrwać głowę, zabijają bez wahania. Trzeba kontrolować równowagę, by owoce nie straciły swej wartości. Polują dniem i nocą na istoty magiczne by ich zabić. W ten owy sposób myślą, że wykonują wolę Pana.



CIENIE

Zwani bezdusznymi. Karmią się strachem, gniewem, bólem i emocjami. Doskonale potrafią zahipnotyzować swoją ofiarę. Są pomiędzy światem duchowym a światem żywych. 
Weź, złap i spójrz na Cienia. Zobacz wir pustki w jego oczach, fizyczne ciało nie posiadające duszy, samobójstwa, depresje, odrętwienie, osłabienie to ich sprawka. Potrafią skusić cię do śmierci. Nazywane Upiorami Śmierci. Emocje są trucizną...
Cienie nie posiadają swej własnej duszy, zajmują ciała żywych podszywając się pod umarłych, karmią się umysłem i jego lękami. Strach do ich żywność. Zagrożenie zwane Chorobą Światów to Cienie.               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz